Esittely

Seuralla on käytössä Multikankaalla kolme haulikkoammuntaan tarkoitettua rataa. Kaksi skeet-rataa ja yksi trap-rata. Radoilla on yleinen harjoitteluilta kesäkaudella tiistai- ja torstai-iltaisin klo 18 alkaen. Syksyisin metsästyskauden alettua radoilla ei ole enää toimintaa vaan ampujat suuntaavat aseineen kohti riistamaita. Radat pysyvät suljettuina kevääseen saakka, kunnes luonnonvaloa alkaa riittää alkuiltaan ja sää lämpenemään ja rata-alue saadaan puhdistettua talven lumista.

Seura järjestää kesäisin kilpailuja. Perinteisiä kisoja radallamme ovat olleet mm. Suomen Metsästäjäliiton katsastusammunnat, kaupunginmestaruuskisat ja Kuhmo-skeet. Radan voi myös varata esim. työporukan, metsästysseurueen, kaveriporukan tms. kesken järjestettäviä kisoja varten. Varaukset voi esittää radanhoitajalle tai seuran puheenjohtajalle.